دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024

آیین افتتاحیه پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين، همزمان با شب نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اويسي، از کارشناسان حوزوی، شب گذشته در این مراسم با بيان اين كه امروزه رسانه ها به خصوص سينما نقش بسيار موثري در ترويج آموزه هاي ديني دارند، گفت: در سريال هاي تلويزيوني و سينماها به مقوله نماز توجه شود.

وي با اشاره به تبليغات دشمنان به خصوص در فضاي رسانه در جهت كمرنگ كردن آموزه هاي ديني و اعتقادي، افزود: پرداختن به مباحث ديني در فضاي رسانه اي ضرورتی غیر قابل انکار است.

این کارشناس حوزوی به فيلم ها و سريال هایی كه از سينما  و تلويزيون نمايش داده مي شود اشاره كرد و ابراز داشت: در برخي از اين فيلم ها به مباحث اعتقادي و مسائل ديني پرداخته شده است و اين امر مي تواند تاثير به سزايي در ارتقاء فرهنگ دینی خانواده ها داشته باشد.

وي برضرورت توجه به موضوع نماز در فيلم هاي تلويزيوني و سينمايي تاكيد كرد و ادامه داد: امروزه دشمنان در شبكه هاي ماهواره اي و سايت ها به شدت مسائل اعتقادي را هدف قرار گرفته اند.

حجت الاسلام اویسی در پایان با تقدير از برگزاركنندگان جشنواره نماز و نیایش، گفت: در چنين فضايي كه دشمنان تمام تلاش خود را در زير سئوال بردن مسائل اعتقادي و ديني به كار مي برند، برگزاري اين گونه جشنواره ها نقش بسیار موثري در ترويج مسائل اعتقادي و آموزه هاي ديني خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha